Trött men glad


Hemma från ett underbart läger som jag tillbringat fyra dagar på med underbara människor. Igår tog jag och resten av familjen, minus Amanda som är i London nu, oss mot stockholm för att gå på kalas. Där var det god mat, trevliga människor och bad vid klippor som gällde, mycket trevligt var det. Min röst är påväg att försvinna och jag hostar hela tiden, men det låter värre än det är, jag lovar. Bara tanken på att jag måste packa upp allt idag får mig att vilja lägga mig ner och dö, men jag måste, jag har inga kläder att ta på mig, haha. Imorgon blir det antingen till örebro med Mathilda, eller bara att träffa Mathilda, det kommer bli hur bra som helst vad det än blir! Nu ska jag ta det lugnt och ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0