Ut till havs


Okej, det var en älv, och den är, 15 meter bred? Men trevligt var det, satt och skrattade åt hur blond Matilda är, och pratade om dom nya sjuorna. En liten - okej, han var väl nästan lika lång som mig och bara ett år yngre - killsjua som hamnade i mitt lag när vi hade tävlingarna på slutet av dagen kunde mitt namn! Jag blev superstolt och sa att han var min favoritsjua. Senare när vi skulle köra en lek där man försöker tränga ihop sig i rockringar - man har fyra stycken rockringar - och sedan ta den sista rockringen som behövde vara tom då, och flytta den längst fram så att man hela tiden tog sig frammåt. Då säger jag "men kasta inte så långt" då säger killsjuan "nej, annars kanske inte tjejerna klarar hoppet. Han är inte längre min favoritsjua. Var tvungen att kolla med niorna och vi också var så otrevliga mot dom förra året, fick svaret nej, vi lärde oss direkt, i E (C) kramas man! Efter att vi åkt en bit var jag och killarna utanför affären och pratade ett tag till, alldeles nyss gick jag hem och åt och nu sitter jag här. Det ska vara ganska varmt och sol imorgon, så funderar på tunna svarta tights och sedan min byxdress över, eller kanske shorts, vi får se helt enkelt. Ska lägga fram kläderna, sen ska jag nog gå och lägga mig, lyckades inte riktigt vända på dygnet på slutet av sommarlovet, och eftersom jag måste gå upp 6 på morgonen för att hinna, så är det bäst att gå och lägga sig tidigt. Jag är väldigt dålig på det här med korta inlägg, jag slutar skriva nu, vi hörs!
Dessa bilder är bara för er, jag visar dom bara för er för att ni ska få er ett gott skratt - det går inte alltid bra när man försöker sig på självporträtt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0