Tyyyskland


Alltså, helt ärligt. Jag har superduperjätte tråkigt just nu, jag har läst ut min bok (som vi egentligen bara ska läsa i en timme per vecka) så jag kan inte läsa. Eller jo, det kan jag ju, men då måste jag leta reda på en kittybok jag inte läst. Vädret har varit på topp idag, men jag har inte känt för att vara ute, jag ville hellre läsa min bok. Sjuorna satt för första gången inne i uppehållsrummet och pratade med oss! Jag har egentligen ingen inspiration alls för att blogga, men jag gör det i alla fall. Vi fick igår veta att det nu är klart att vi ska till tyskland med skolan (språkvalet) och tyskarna kommer hit. Hela dagen har varit jättebra, men jag vill bara leta reda på alla negativa saker om det. Snälla någon, muntra upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0