Cougar town


Har blivit helt beroende av cougar town - tänker kalla det ct - och kan inte sluta kolla på det, har kollat igenom halva första säsongen redan. När jag kollat klart på den tänkte jag prova Glee, älskar låtarna, kollar jag på serien? haha, nej. Sitter just nu och kollar på det samtidigt som jag väntar på att marinaden till kycklingen ska ha legat till sig så jag kan stoppa in den i ugnen. Kör på min kycklingsvariant idag, används faktiskt flitigt här hemma, ha en fin lördagskväll, jag kanske skriver ikväll, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

2011-12-17 @ 21:58:57
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0