Förändringar behövs dom också


Upptäckte nu att dom ändrat om lite i blogg.se designen, jaja, jag förstår fortfarande hur det funkar så, haha. Har kommit en bit med fysiken, gjort ungefär halva, och många frågor ska det ritas på också, så bör vara klar tills på fredag. Blev så glad förut när jag faktiskt fattade en fråga jag suttit med i en timme eller så, haha! Från det ena till det andra Funderar på att välja prov istället för uppsats som jag skriver nu på So'n, håller med mina kära vän Robin om att det nog är enklare att få ett bra betyg på ett prov än på en uppsats. Ska höra med min lärare imorgon, haha, vad var det jag sa? En massa pluggsnack i bloggen just nu, ska försöka att låta bli att prata så mycket om det, men det är ju typ det som jag gör om dagarna. Imorgon ska jag nog fota med Emmie lite, eftersom vi kommer hem en timme tidigare på onsdagar, ska bara komma på ett bra tema. Hade varit trevligt om det ville snöa lite till så kan hon få leka snödrottning, haha. Ska leta lite på bloggar och så, har ju en massa fotoböcker jag ska ta mig igenom också - någon dag. Jaja, jag tror jag skippar fysiken resten av dagen om inte Maria känner för att plugga lite, haha, nu var vi där igen, vi hörs!

Hej glad tjej som fattar någonting i fysiken, wiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0