julklappar och hårfärgning


Tog bussen till ett snötäckt Degerfors imorse, inbillade mig att det var lika vackert här hos oss också, men icke. Hade temadag i skolan, några föreläsningar, någon övning och en tråkig film. Värdelösa dagar nu innan vi slutar, mest bara utfyllnad. Dagen gick dock ganska snabbt och den var ganska mysig ändå, dock så var det svinkallt att gå upp till labb ifrån skolan i snön. Bytte julklapp med Agnes idag och hon gick runt och bar på sin julklapp i princip hela dagen - en kudde med amerikanska flaggan på. Tycker att det är ganska skrämmande hur bra hon känner mig egentligen, allt jag fick var sånt jag älskar. Ett halsband med en uggla som berlock - som hon dessutom gjort själv, skiitsnyggt var det! - och jag bara älskar sådana, och sen en hög med mitt favoritgodis, haha! Ikväll ska jag fixa med julklappar och sedan förmodligen färga håret - äntligen!! - och imorgon är det sista dagen innan lov. Går tills klockan 10 eller så, får betygen imorgon också, iiih. Vi hörs!
Julkänsla på hög nivå! - och även bildbrist så det skriker om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0