Gamla arkiv..


Sitter och kollar mina egna gamla inlägg, höll på med designen lite men fastnade för att läsa inläggen istället. Känner mig ganska patetisk när jag skrattar åt min ironi i vissa inlägg, och ganska jätte självgod också, haha! Hittade även en mening jag skrev i augusti om vad jag skulle ha på mig dagen efter "Det ska vara ganska varmt och sol imorgon, så funderar på tunna svarta tights och sedan min byxdress över, eller kanske shorts, vi får se helt enkelt." Hm, jag gick i tunna svarta tights och en tröja över idag, haha, är inget problem alls, fryser inte alls - ironi till max. Får dock skylla mig själv, men det är så mycket skönare än tajta jeans. Jaja, fortsätter snacka skit med Agnyplopp nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0