Julbak pågår


Agnes sitter bredvid mig och kollar igenom min kamera i hopp om att hitta något intressant - lycka till säger jag bara! Samtidigt väntar jag på att en video på när jag sjöng i sjuan ska ladda klart, skäms nästan lite, haha! Annars har vi bakat en hel del, och dom håller fortfarande på ute i köket. Har kollat skidor och nobelmiddag idag, okejdå, nobelmiddagen såg jag på i kanske tio minuter, sen tröttnade vi. Ikväll bjuds det på tacos - jag kommer hinna spy innan denna dag är slut, har ätit en himla massa - och sedan kanske någon film tillsammans med Agnes, och så kan vi gråta över att vi inte har några killar. Nu börjar detta bli ett riktigt slarvigt inlägg, så jag slutar nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp den videon sen?:)

2011-12-10 @ 20:32:51
Postat av: Faster U

Men Ippa. Inte skall ni sitta och vara ledsna för ni kan ju umgås med oss istället för ohängda grabbhalvor...Tihi...

2011-12-10 @ 22:16:09
Postat av: Filippa

Svar; Lägger upp videon någon dag ska du se!



Självklart, men en kille är ganska mysigt det med ;)

2011-12-11 @ 00:32:22
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0