Julskyltning och andra advent


Minns fortfarande vilka bilder jag la upp förra året det var julskyltning, det var fullt med snö på backen och om jag minns rätt var det också snöstorm. Iår finns det inte en gnutta snö på marken och det blåser storm ute, dock ingen snöstorm. Kollade lite skidskytte på morgonkvisten också, Bergman körde riktigt bra fram tills sista skyttet där han sköt bort sig totalt. Har även konstaterat att tv4 är ingenting jämnfört med svt:s kommentatorer, tv4 är riktigt dåliga över huvud taget när det gäller skidskytte. Jättekul att det blir reklam mitt i ett lopp liksom, hm, nej, ge tillbaka skidskyttet till svt igen! Nu ska jag blåsa mitt hår och sedan sminka mig lite snabbt, sen ska jag bege mig upp till cafét och hjälpa till där. Ha en fin andra advent förresten, vi hörs!
.
Ska försöka ta lite bilder idag, så jag har någonting att visa er. Längtar till snön faller, blir så otroligt vackra bilder då!

Kommentarer
Postat av: anonym

Det kommer bli svt nästa år igen, tack och lov! =)

2011-12-06 @ 20:04:50
Postat av: Filippa!

Svar; Åh, herregud vad glad jag blir! tv4 kan inte det här med att kommentera enligt mig, haha!;)

2011-12-06 @ 20:52:06
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0