Provsittning


Kom ganska nyligen hem ifrån kyrkan efter att ha gått luciatåg, var väldigt varmt och min krans var lite trång så hade lagomt ont i huvudet efteråt, haha. Annars gick det bra, mitt och Emmies solo i början fungerade finfint och ingen svimmade i år - tänk vilka höga förhoppningar vi har, om ingen svimmar, då blir det nog bra. Snodde med mig en krans hem, kan vara bra till någon fotografering, ska höra om Emmie är sugen på att köra till veckan igen. Denna gång ska jag kolla lite insperationsbilder innan och försöka förbereda mig lite, bilderna blev ju grymma i onsdags men det var mest tack vare Emmie & snön. Nog om det, jag provsatt nyss våran nya soffa här hemma, riktigt skön - där kommer jag hamna framöver, haha! Nu ska jag jobba matte och So, har fyra underbara mysprov denna vecka, varav två är matte. Vi hörs!
En av bilderna ifrån årets lucia, kommer fler någon annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0