Tjejen med minnet


Blev ganska förvånad över att jag inte vaknade med träningsvärk i hela kroppen imorse. Hade fruktansvärt ont i nacken och axlarna, men det är väl inget ovanligt. Annars klarade jag mig ganska bra, haha. Kom hem för en timme sen ungefär, har tillbringat större delen av min dag i degerfors med underbart folk. Käkade pizza sedan drog vi till Felix och var där. Satt och pratade i några timmar innan vi drog till kronis och väntade på skjuts hem, måste medge att jag har ganska snälla vänner som stod och väntade tillsammans med mig och Robin i detta varma väder. Insåg när jag åkte in till degerfors att jag glömt kameran hemma, men det var nog lika bra för det regnade ganska bra när vi gick ute. Nåja, ni är väl vid detta fall ganska vana vid att inte få några bilder - sorgligt nog. Titeln på denna blogg är ju dock foto&vardag så detta är väl endast ett vardagsinlägg. Jaja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0