Trött som tusan


Tog en lång sovmorgon idag men är fortfarande helt dödstrött, fattar inte, är trött konstant nu för tiden. Jaja, sitter vid datorn nu faktiskt, var ett tag sen, men ganska skönt ändå, mycket lättare att skriva. Ska plocka undan i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag efter julafton. Imorgon väntas marieberg med Agnes, förhoppningsvis finns det något kvar efter idag, haha! Lite surt att jag måste - eller ja, måste inte, men vill ha mycket pengar -  spara tills vi åker bort, åker till gran canaria först och tre dagar efter att vi kommit hem drar jag iväg till tyskland med skolan. Nu är det bäst jag börjar med mitt rum, hör av mig senare igen, vi hörs!
Vet inte riktigt om jag gillar den här bilden eller inte - tagen av Emmie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir bara vackrare och vackrare för varje dag som paserar!

2011-12-26 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0