Myskväll med skidskytte


Känner mig otroligt taggad till helgen, vet inte riktigt varför och vad jag vet ska jag inte göra något speciellt men känns som om det kommer bli en toppenhelg! Kanske har något med att jag inte har något prov att plugga till eller någon uppsats som ska lämnas in. Superskönt verkligen! Annars har denna kväll inte haft så mycket att bjuda på, har städat mitt rum och räddat Elins liv genom att hjälpa henne med fysiken. Hittade även en väldigt söt bild på Emmie som man blev väldigt glad av att se, blev sur på att vissa - vissa - inte svarar på sms och ätit pizza, igen. Ungefär det som jag har underhållit mig själv med denna kväll, och den kommer fortsätta med halv åtta hos mig och efter det skidskytte, nu blev ni allt överraskade över det sistnämnda, eller hur? Nu ska jag mysa mig ner i soffan, vi hörs!

Hur glad blir man inte av att se den här bilden? Blir lite överlycklig i några minuter, älskar hur ljuset träffar hennes kinder och en massa andra saker som blev bra i den här bilden, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0