Vi hade turen med oss!


Vi hann ut innan mörkret föll, och vilka bilder, helt sjukt snygga bilder! Snön var inte som jag ville, ljuset var inte som jag ville, men Emmie var liite bättre än vad jag ville, och bilderna blev grymma. Sitter just nu och redigerar dom samtidigt som Emmie försöker stämma sin gitarr så ska vi filma lite, eftersom hon var så dum att hon la upp en sådan status på facebook. Mitt lilla - fina - pucko. Sen kanske det blir film och lite julmys eftersom nu är ju faktiskt snön här, nej, nu ska vi filma, ger er bilderna ikväll eller så, beror på när jag får tid! Vi hörs!
Så här såg det ut för ett par dagar sen, är vi glada eller ledsna för det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0