11-01-10


eftersom att jag inte hade varit ute på två dagar så trodde jag inte riktigt på mamma när hon sa att det var halt ute. Sen när jag gick ut så hade jag kommer 2 dm från trappans slut innan jag nästan ramlade (på mitt språk, innan jag nästan drog mig)


Jag hade inte kameran med, det kändes lite för.. öhm, blött. Så jag hoppas ni inte hade förväntat er några bilder. hur som helst så var det kul, inte så överdrivet med tanke på att min lillasyster skrek så fort jag rörde henne, på grund av att hon var rädd att hon skulle hamna unden vattnet, men det var kul. åh nej, bilderna, jag glömmer dom jämt, vi får se om jag hinner ikväll. kanske. Nej, nu ska jag fortsätta med att prova olika saker på bloggen,har ni några förslag som ni vill se i designen? Förresten, har ni lagt märke till att det finns en bloglovin ikon längst upp i menyn, klicka på den och följ min blogg ;) vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Faster U

Eh, försökte du dränka Wilma eller varför var hon så rädd?

2011-01-10 @ 22:29:15
Postat av: Ippa

sv; nej, men hon hade ingen flytväst på sig utan en flytgrej på ryggen och då var hon rädd att hamna under ytan om någon rörde henne, hon har inte så bra kontroll på sig själv i vattnet ;)

2011-01-11 @ 16:22:47
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0