11-01-17


dagen inleddes med skolan, såklart. När klockan var tjugo i 6 så gick mitt alarm igång för jag skulle duscha, men jag var verkligen dödstrött (precis som alla andra skoldagar) så jag somnade om, suck! När mitt vanliga alarm gick igång vid tjugo över 6 så flög jag upp ur sängen och drog en lång ramsa med fina ord för att jag alltid ALLTID somnar om, trots att jag ibland går och lägger mig vid 8, fattar nim 8!! stön. men men, jag hann, längst av allt tog det när jag skulle gå de 7 metrarna till bussen med tanke på att det var glashalt ute, så nu måste jag fråga, hur många drog sig idag? (översättning drog = ramlade) men aja, annars har jag inte gjort någonting speciellt intressant för er. För mig är hela mitt liv intressant. Fast jo, ni vet dom där bilderna från 2010, jag håller på och väljer ut bilder, men jag har kommit fram till att jag måste förkorta dom på något sätt, för just nu så är jag uppe i 200 bilder och jag har inte gjort hälften än, men men, ni kanske är sugna på en bildbomb utan dess like? vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bildbomd! :D

2011-01-17 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0