11-01-24


jag blir så suuur, så fruktansvärt sur, så sur att jag vill be någon grym bloggdesigner att fixa min blogg när jag faktiskt kan designa en blogg. men ändå, jag blir så sur på att på min dator så är inte menyn nerhoppad, och rubrikerna är i trajan pro, och det är alltså när bokstäverna är stora som ABCDE om ni fattar. men jag kan ju inte se om det är fixat eftersom på min dator och på den stationära datorn så är det inget fel på den, hur ska jag då kunna veta när det blir bra? ååhtigrufwe vad sur jag blir, jag vill ut och ta bilder också, så jag kan få den där headern jag vill ha. och åååååh, det är så mycket jag vill med min blogg, så jag funderar på att byta, och börja om helt, fast kanske inte, jag får se, kanske bara är totaltdepphumör jag har idag. fy vad tråkig jag är. jag ska fixa med bloggen nu och  sen titta på tv och plugga till teknikprovet innan jag duschar lite snabbt och sen ska jag lägga mig tror jag, måste sova inatt, jag är sååå trött! ;)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0