Hur sjutton går det till?


Hur kan man få ont i halsen av att äta halstabletter? Jag förstår verkligen inte, och vad ska jag göra för att få det att försvinna, tror ni det hjälper om jag tar en till halstablett? knappast. Emmie kom hit, bytte om och sedan tog vi oss ut i det fina vädret/stormen och tog kort. Sedan satte vi oss på altanen och åt cupcakes under tiden som vi redigerade bilderna. Och så fort jag fixat över bilderna till ett USB minne drog hon. Haha, inte riktigt kanske, hon bytte kläder och drog hem för att ladda över bilderna till hennes dator och sedan någon gång senare kommer hon tillbaka för att då ska vi dra och äta pizza. Nu vill jag bara veta, vill ni ha alla bilder ifrån den senaste tiden uppdelade i inlägg för inlägg, eller vill ni ha det uppdelat i till exempelt två inlägg, konfirmationsbilderna i ett inlägg och min och Emmie promenad vi tog för någon vecka sen i ett annat? Nu ska jag gå och göra någonting vettigt. Vi hörs!
Haha, det finns en mycket fin bild på när jag har min hand för Emmies ansikte så att bara jag syns och inte hon, detta är bilden som togs efter den. Det är därför jag ser så nöjd ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0