I princip nyvaken


Har sovit extremt dåligt inatt, hört ljud som förmodligen inte existerade på riktigt, och sedan legat och oroat mig för dom. Jag hade i alla fall en hög med böcker som stöd. Sedan blev jag väckt av pappas sökare pep - han är brandman, så den piper när det går ett larm - och precis som vanligt så piper den högt, för högt. Men jag somnade lyckligtvis om efter tio minuter. Vid elva tiden tog jag mig upp, åt frukost och sedan dess har jag legat i sängen och läst, och det är vad jag ska fortsätta med. Vid femtiden ska lillasyster ha kalas, eftersom hon fyller imorgon, och sedan vi halv sex, sex kommer Agnes och gör mig sällskap tills imorgon eftermiddag/kväll. Kommer bli toppen. Nej, nu ska jag gå och "lägga" mig igen, älska söndagar! Vi hörs!
Stockholm stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0