Som på julafton


Kan inte sluta längta efter alla saker som jag beställde igår, känner mig som ett litet barn som väntar på tomten - okej, det kändes konstigt att skriva som ett litet barn jag är ju faktiskt bara 13 (snart 14) år gammal. Annars verkar solen vilja skina idag också, så det blir väl sol och bad som gäller idag. Ska även titta ut en bra bok, jag har läst ut mina på sistone - duktigt filippa, fyra böcker på tre dagar, mycket bra. Bra nyheter på bokfronten är att jag nuförtiden inte bara läser Kitty - inte hello kitty alltså, utan deckar kitty - utan att jag snor en bok ifrån min syster rum (läs: bibliotek) och läser istället. Nej, nu ska jag ta mig ut i solen, vi hörs alla fina!
Tyckte den här solbilden passade bra idag - tagen på skansen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0