Trött i hela benen


Följde med mamma in till Karlskoga idag och fick med mig den underbaraste skönaste tröjan någonsin, en cardigan ifrån H&M, kärlek. Hittade också ett par shorts men dom fick jag låta bli. Sedan hoppade jag av i Degerfors för att umgås med lillkusinerna som är hemma ifrån Göteborg ett tag nu. Där har jag tillbringat min dag och för ett tag sen kom jag hem, bytte om till pappas tröja och slängde mig i soffan med popcorn. Jag ska snart gå tillbaka dit snart, men tänkte att jag skulle blogga lite först. Om någon själ bryr sig så vill jag bara meddela att jag är oooootroligt shoppingsugen, och att jag förmodligen tillbringar några dagar i stockholm nästa vecka, har inte bestämt mig än. Om jag vill följa med alltså, jag har inga pengar för allt jag får, sparar jag till objektiv + stockholm med Agnes i slutet av sommarn. Då det ska handlas ny garderob inför skolan. Nej, nu ska jag släpa mig in till vardagsrummet igen. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0