Varenda lilla papper


Eftersom det är konfirmationshögtid imorgon så tyckte mamma att hela huset skulle vara städat. Så precis när jag kom hem ifrån "genrepet" tills imorgon så sa Amanda "är du redan hemma? Vad bra, börja städa". Egentligen fattar jag inte varför vi måste städa hela huset när vi inte ens ska vara i huset, men mamma säger att det säkert kommer vara folk i huset innan också, men ändå, jag hatar att städa. Hitills har jag bara gjort en pappershög och längst ner hittade jag räkningar ifrån 2001, det var en stor hög. Nu är det iallafall klar och bänken den låg på också, nu är det bara köket, vardagsrummet, badrummet och altanen kvar, gah. Samtidigt som jag städar så provar jag kläder tills imorgon, kläderna som vi ska ha under kåpan. "Så lite kläder som möjligt och så ljust som möjligt" det var svaret på, vad ska vi ha under kåpan? Nu har jag iallafall hittat mina korta vita tights, men jag funderar på om jag ska ha ett vitt linne, eller om jag ska ha bara en bandeu, den är dock ljus orange, så jag vet inte. Nej, bäst att jag fortsätter, jag ska hinna med att göra 25 cupcakes också, hehe. Vi hörs! :)
Som dom flesta redan förmodligen har förstått så är denna bild sen i påsk, dagen efter tjejkvällen mer exakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0