Vilka har alltid rätt?


Nazaret! 
Våran fina ramsa det ja, helt oväntat med tanke på alla våra minus poäng så vann vi allting! fick våra biblar och diplom och så idag, sista träffen var det också. Det är väl nu jag ska säga att min uppdatering kommer bli som vanligt men det kommer det nog inte, inte förrens sommaren är slut. Dagen kommer förmodligen att tillbringas med mitt stökiga rum, som jag ska städa. All packning ifrån lägret ska upp och sorteras vad som ska tvättas och det som inte behövs tvättas - varav åttiofem procent förmodligen ska i tvätten. Sen någongång snart så ska jag kolla damfotboll, VM. Kvartsfinal om jag fattade det hela rätt. Onödigt vetande för er som inte är intresserade för fotboll är att Tyskland igår blev utslagna av Japan, och Tyskland har varit obesegrade sen 1999 om jag minns rätt. Helt ärligt så tycker jag inte alls om fotboll så, men damfotboll kan vara kul ibland, speciellt när det går bra. Jaja, nu ska jag äta efterlängtat choklad som jag har försökt att hålla mig undan ifrån nu under konfirmationen så att mina finnar skulle försvinna till avslutningen - ooch städa mitt rum... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0