Det är tillåtet.


Jag tänkte leka modebloggerska här för en sekund och gå ut och ta kort på vad min Faster överraskade mig med här nyss. Fick ett litet paket ifrån när hon var i Vancouver, en efterlängtat byxdress/jumpsuit/kalla-det-vad-du-vill, helt underbart mjuk och skön! Väldigt bra färg också, dock lite stor i ärmarna men den fungerar bra som lite oversize om man har ett linne under. Nöjd. Så jag tänkte ta mig ut och ta ett kort på den hängandes i en buske (ni vet lite modeaktigt) för att få halva våran lilla by att skratta när jag står där ute och tar kort på ett klädesplagg. Snart kommer även upp bilder ifrån studenten. Fyra inlägg, om inte fem, jag är antingen riktigt hopplös/har inget liv eller så är jag en grym bloggerska, döm själva. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0