Det smattrar mot mitt fönster.


Det regnar och åskar utanför mitt fönster, men åskan var långt bort så jag orkade inte dra ur sladden, hehe.

Ska vi kanske börja räkna ner till skolavslutningen nu? sex skoldagar kvar, och min förbannade klänning (eller skor för den delen) har fortfarande inte kommit. Om den nu hade tagit slut innan min beställning kom fram, kan dom inte skicka ett brev eller något då, jag vill helst inte gå i jeans och tröja på skolavslutningen. Skorna är dock beställda, så dom lär komma inom kort. Just nu funderar jag på att sätta på en film att somna till, kanske. Vet ni förresten att det känns som om jag bloggat en evighet, men jag kom fram till att jag inte ens bloggat på denna blogg i ett år, det firar vi i augusti. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0