En massa skratt!


Spelade som sagt brännbollsturnering idag, vi förlora ganska enormt, mot båda lagen, men hej? vi är sjuor. Vi tar som nästa år. Städa också ur skåpen och sen bara råkade det bli så att vi fick order av olika mentorer, den ena sa städa där, den andra sa städa där. Sen sa den ena att vi var tvunga att sopa vid våra skåp för att det var fullt med pappersbitar här och var sen när vi städade ur dom. När det sedan slutade med att vi städade nästan hela enheten så frågade vi varför dom andra klasserna inte gjorde någonting, då sa dom ju självklart "nej ni skulle ju bara städa där". Jo, men era "där" var två olika ställen + ett klassrum. Åttorna skrattade glatt åt oss när vi kom ut ur enheten fnysandes. Satt sedan och hejade på finalen, trots att vi många hejade på niorna så vann åttorna, överraskning? nja, inte så. På tal om ingenting, minns ni nycklarna jag tappade bort en efter en? Som jag sedan betalade? Jodå, jag hade ett kvitto på dom tills jag städade mitt rum, då chansade jag och slängde den, dumt gjort. Dom glömde att stryka mina nycklar och det står alltså att jag fortfarande inte har betalat dom. Jag trodde ju då att jag hade kvar kvittot men nu när jag kommer hem inser jag att jag måste ha slängt det när jag städade, men kuuul. Hoppas på att jag kan övertala min mentor att jag visst har betalat dom, för jag har halva klassen som vittne. Vi får se, imorgon kommer iallafall bli helt toppen! Kommer dock sakna min klass enormt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0