En underbar kväll.


Regnet är inget hinder för mig, kan ha något att göra med att vi var inomhus och kollade på film, då är det bara riktigt mysigt med regn. Egentligen känner jag inte alls för att blogga, men kör till, jag hittar säkert någonting vettigt att blogga om. Ganska dumt av mig måste jag medge, men jag glömde att ladda kameran och batteriet är helt dött, så jag har inte heller några bilder att trösta er lässugna typer med. Inga från idag alltså, måste ta tag i fotograferandet och ta mig ut för att fota natur någon dag, inläggena blir ganska tråkiga att läsa när jag inte har några bilder. Med tanke på att jag, precis som Agnes sa, skriver om princip samma sak varje dag, någon stackare (varför det är synd om honom/henne vet jag dock inte) kanske har missar att jag städar i princip varje dag eftersom min förmåga att hålla mitt rum städat är lika hög som att en elefant skulle kunna smyga sig förbi tullen utan att den skulle märkas. Dålig liknelse, men den var den första jag kom att tänka på. Titta, jag lyckades hitta någonting att blogga om trots allt. Vi hörs!
Jag lyckades hitta en nyligen tagen bild iallafall - ifrån igår när jag var i stallet, lyckades få en bild på blommor innan batteriet dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0