Ge mig omedelbart


Nu har jag haft uppehåll ifrån kladdkaka tillräckligt, känner ett otroligt sug efter choklad och kladdkaka och allt som har med choklad att göra. Läste nyss en blogg där hon hade bakat en kladdkaka, just nu känner jag för snabbt slänga ihop en kladdkaka. Förövrigt så har jag en sjuk konfirmandledare som äter gräs, ganska söt är hon dock. Jag blev också ihjälskrämd av Johan när vi gått blindgång och vi skulle ta av oss ögonbindeln, alla andra fick se sig själva i en spegel. Jag när jag tittade upp såg istället Johan två centimeter ifrån mitt ansikte stirrandes på mig, om jag skrek? oja. Mina planer för imorgon kraschade så nu blir det nog förmodligen Maria istället, förhoppningsvis hos henne eftersom ja, jag vill. Förhoppningsvis så sover jag nog där också, om vi får som vi vill. Nu ska jag hitta någonting att stoppa mitt chokladbegär. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0