glada besked, bara glada.


Två lyckliga saker i mitt liv just nu. Jag är klar med tröjan i syslöjden vilket betyder att jag går ut sjuan med G i alla ämnen, underbart! Vi bara antar att jag hinner klart med den där kasperdockan i bilden, för annars...IG. Vi fixar det, på två timmar och en kvart? Jag borde klara det. Andra, jag ska plocka undan lite kläder som jag råååkade slänga ut i morse, sedan är jag KLAR med mitt rum, varsågod Ulli, nu kan du komma och inspektera mitt rum, haha! Sen så finns det sådana här fina justnugladabesked, det luktar underbart gott i huset just nu, vilket betyder mat. Jag var för ungefär en timma sen iväg och badade med Emmie, kallt som satan. Jag ska efter maten ta ett långt varmt bad och fräscha upp mig lite och sedan kolla på film. Nej, nu får det räcka, hoppas min glädje har spridit sig bland er nu, Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0