Glädjen är total.


Upptäckte att biljetterna var i princip slut på den konserten vi ville gå på, men vet ni vad (jag älskar den som kom på denna idé, eller om det var fler, jag älskar idén helt enkelt) Dom sätter en konsert dagen därpå! Vilket betyder, får jag svaret ifrån mina gudföräldrar och dom säger ja, så sitter jag den 20 augusti (förmodligen, om agny får, vilket hon trodde) på den tredje raden i cirkus i stockholm i en lodge på en veronica maggio konsert! Glädjen är total. trots mina helt meningslösa inlägg jag gör nu för tiden så måste ni medge att uppdateringen är helt grym!? eller? jaja, nu ska jag sitta och hålla tummarna tills och om vi får, och jag kommer inte släppa dom förrens (om det nu går) biljetterna är beställda. Åååh, jag är bara för glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0