I ett hav av näsdukar.


Trots att jag dragit på mig en rejäl förkyldning så tvingade jag upp mig själv till konfirmationen idag, just då kändes det bra. I bilen in till degerfors så började näsan rinna, förbannade mig själv för att jag hade glömt näsdukar, men konfirmationen gick bra iallafall. Solen sken ju faktiskt idag också, så när jag kom hem fick solstolen och studsmattan sällskap. Efter maten kom huvudvärken också, och eftersom jag nästan inte sov någonting inatt så fick jag och la mig för att sova. Vaknade efter en timme och gick med resten av dom i huset för att köpa glass. Nu snart ska jag ta mig mot gräsmattan för att sätta upp kubb, sen ska jag fortsätta med min bok. Räkna med att uppdateringen blir låg nu när jag inte är frisk. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0