Inte riktigt så fint va?


Städningen är så gott som klar, ska dammsuga bort glassplittret som är kvar så inte skär upp fötterna. Sedan dammsuga i garderoben lite innan jag fyller en badkar fullt med varmt vatten. Annars så ska jag ta på en ansiktsmask och sedan ska Amanda få prova lite på mitt hår. Om jag hinner så fixar jag eventuellt naglarna, eller nej, inte när vi ska spela brännboll imorgon, kanske inte så smart drag. Min rygg ser allmänt ful ut så den ska jag försöka göra någonting om. Nu är det bara att hålla tummarna att klänningen kommer imorgon, och skorna också. På tal om något helt annat så har min statistik höjt sig och jag upptäckte på bloglovin att jag har 5 stycken följare, sidvisningarna visade över hundra idag, och jag blir superglad! Så det lönade sig trots att att uppdatera oftare, då får jag väl fortsätta med det. Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg så blir ju nog inte uppdateringen lika hög till sommaren, för då har jag en massa saker att göra! Nej, nu ska jag skynda mig. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0