Jag anser det vara kul.



Snart har jag gjort 300 inlägg, uppdateringen är högre än någonsin förut, dock så kommer den sjunka under sommarlovet. Funderar på om jag ska sova tidigt i natt eftersom jag känner att det skulle vara skönt att sova ut, det har blivit lite sent på sistone, det där minilovet förstörde allt. Annars tar jag en bok och somnar till, jodå, det har faktiskt hänt, var ganska jättetrött då (vilket jag är just nu med, vilket ni kanske märker på hur jag skriver, inte så genomtänkt inlägg) och skulle bara blunda lite, jag somnade med boken i ansiktet, duktigt Filippa. Jag får se hur jag löser detta enorma problem som jag kände att ni verkligen behövde veta. Nej, nu ska jag sätta punkt för detta totalt ointressanta inlägg (jag borde ha en kategori eller något så ni vet "jaha, idiotiskt tråkigt inlägg, jag behöver inte läsa detta om jag inte har extremt tråkigt och läser allt och lite till" så ni själva kan avgöra. Nej punkt var det ja. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0