Jag bloggar om det.


Jag "förresten så har jag snart gjort 300 inlägg på bloggen, ska man fira då?" Maria "jaaaaaaaa" jag "hur?" Maria "blogga om det"


Nu har jag läst alla bloggarna jag läser och fixat i princip klart mig, nu väntar fika med närmaste släkten (mormor&morfar&farmor&farfar) för att fira Amanda, som då fyllde år igår. Skulle gissa på att jag hamnar på gräsmattan med en bok idag också, så uppdateringen blir antingen superbra eller superdålig. Beror på om jag orkar med värmen eller inte, jag tror nästan att det är varmare idag, om inte så blåser det iallafall mindre. Det ansåg jag var ganska skönt igår, en sval vind lite då och då. Nej, nu måste jag skynda mig upp, dom andra har redan gått, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0