Jag spelar piano på ett lår.


sitter och lyssnar på jag kommer samtidigt som jag sitter och låtsas spela piano på Emmies lår. Fick klänningen som Nelly sa var slut hem i brevlådan idag, när och vad skulle jag andvända den till? skolavslutningen. När var skolavslutningen? Igår. Kul. Ska skicka tillbaka den igen, men den passade, ååh, så bra. Dock så var jag ganska blek i den och min som jag hade igår var mycket snyggare och färggladare. Jag och Emmie tog tag i våra liv och vi bakade, det var ett tag sen jag gjorde det nu. Blev muffins med nutella och hallon i, riktigt gott, hallonen gjorde så att det inte blev för sött, vilket var bra, annars hade man nog inte fått i sig hela, på grund av sötheten. Just nu så sitter vi och väntar på bilderna som vi tog idag ska bli sparade, vilket tar en evighet. Förmodligen stannar hon här över natten, och det blir kanske en film senare, åh, jag älskar att ha sommarlov med så underbara personer! Imorgon så ska jag följa med Emmie till stallet för att ta kort på henne och hennes hästar, blir nog bra. Vi hörs!


Vänta er en ny header inom kort, och förmodligen en ny profilbild också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0