Let's do it tomorrow!


Enligt våran So lärare så är det den näst viktigaste saken i skolan, efter So såklart, den traditionella brännbollsturneringen med våran enhet! Vi kommer säkert inte att vinna allt, men förhoppningsvis en match eller så av två/tre (vi är tre klasser så man kör två gånger och om man går till final så spelar man alltså tre gånger totalt). Våran klass är så tävlinginriktade och dåliga förlorare så det är nästan sorgligt, men vi får väl försöka att åtminstone spela fint spel (nää, det kommer vi inte, men vi kan ju säga så åtminstone), blev många åtminstone för att vara en mening. Om ansiktsmasken visar sig från sin goda sida så kör jag nog utan smink imorgon också. Sen tar jag nog med mig kameran för första gången till skolan, får se hur jag gör när jag spelar, om jag lämnar den till någon lärare då under tiden, jag löser det på något sätt. Nu blev det ett sånt där jättelångt inlägg igen, så jag sätter punkt här nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0