Let's do it!


Nu har jag städat i en vecka, mer eller mindre, och vet ni vad jag ska göra nu? jag ska stöka till, tjaalalala.


Jo, men det är faktiskt helt sant, jag ska stöka till, jag ska riva ner alla hyllor, okej inte alla kanske, och sedan kolla vad jag ska ha kvar och vad som ska slängas. Sen ska pappa flytta runt lite möbler i mitt rum, nu drog dock pappa iväg på larm, för er ovetande så är han brandman, så jag vet inte när han kommer tillbaka. Annars så kommer nog min eftermiddag/kväll bestå av det och tyra & kenzas show, eftersom jag kollar igenom alla avsnitten igen. Ha det skönt! Vi hörs!


Den traditionella nu-ska-jag-ut-och-ta-kort bilden, någonsin sett mig göra denna min på bild förut? ;)

Jadå, mitt dåliga humör är över och jag är på grymt bra humör istället, krävdes ett varmt bad och en fika/mat/frukost, nu känns det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0