Man ångrar ibland vart man bor.



Läste nyss Kenzas blogg och där var det tydligen 30 grader i skuggan, här är det inte något speciellt varmt och det blåser, trevligt!

Vet ni vad jag fick reda på förut? Att det var pingstafton idag, det hade jag ingen aning om förens mamma sa det förut. Vet ni vad det resulterade (säger man så?) i? Att affären stängde tre och att jag inte hann köpa jordgubbar. Nu ska jag städa och sedan se om jag ska göra någon sallad eller efterätt ikväll. Min syster, den dära som aldrig uppdaterar sin blogg, är ute och övningskör, hon får om ett år köra bil, det känns konstigt, hon blir myndig den dära typen. Hon skulle övningsköra med pappa nu idag och då passade Amanda H/hennes bästa vän på att åka med, eftersom dom inte skulle köra där det kom mycket bilar så kunde dom lika bra åka där Amanda H bor och då samtidigt skjutsa hem henne. "Det var ju kul att lära känna dig" var min kommentar när Amanda sa att hon skulle övningsköra, äkta syskonkärlek. Varför sitter jag och berättar detta? Ingen vet. Vi hörs!



Nu kom dom hem. Amanda "jag har kört" Jag "Gick det bra?" Amanda "[nervöst skratt]"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0