Massa hopplösa lektioner


Hade mest inställda lektioner och ej-jobbande-lektioner idag. Våran "riktiga" första lektion börjar tio i tolv, vad jag anser. Egentligen skulle vi kunna sluta redan, för vi gör ju inte en skit, men min klänning har ju inte kommit än så vi slutar gärna på tisdag. Efte skolan ringde jag mamma och bad henne ta med min klänning så drog jag på student, Davids student. Där fikade vi och jag träffade en hund som jag är dödsförälskad i, jag vill ha. Just nu sitter jag här och bryter mitt två veckors långa chokladstopp genom att trycka i mig bit för bit av en marabou mint. Kvällen får bjuda på vad som helst, en film kanske, vi får se, vi hörs!


Ha en trevlig fredagskväll och till er som tagit studenten säger jag grattis! Till er som har sommarlov säger jag ha ett grymt sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0