Med dom bästa på jorden!



Jag går ut sjuan, med dom bästa människorna på världen (+ att jag är godkänd i alla ämnen, och i sjuan kan man inte mer än att vara godkänd eller inte godkänd, men ingen bryr sig väl om betyg? eller?) och det känns så grymt att jag redan gjort ett år på högstadiet. Jag älskar min klass och jag älskar mina vänner, dom gör min dag, dom får mig att orka gå till skolan varje dag, med vilje vill säga. Nog om det, ni har nog fattat redan att det idag var skolavslutning, och jag gick till skolan frivilligt och med klänningen jag beställde på mig. Glad. Jennie kom hit och kollade mig springa hit och dit här hemma under tiden som jag drog på mig klänningen och satte på mig maskara, fin syn. Egentligen var det meningen att vi skulle göra det sista här hos mig innan vi gick ut till bussen, tjaaa, njaa, Jennie hade inte så mycket till chans att fixa sig på, jag tror hon hann ta på sig ögonskugga, med det var väl typ det ända. Sedan vart det ut till bussen, där vart jag väldigt (vääääääääldigt) avundsjuk på Emes skor, medans jag hade platta gladiatorskor som jag inte kunde gå i. Framme i degerfors så gick vi till enheten och väntade på våra mentorer, där bytte jag också mina skor mot ett par vita klackar som Mathilda tog med sig åt mig. Sedan var det föreställning för hela skolan, tog mest kort på föreställningen, och sedan några kort på klassen på slutet, annars blev det inte så många bilder. Glömde helt bort att ta kort på hur jag såg ut, men jag tror Agnes tog en på mig och Elin i början, så jag ska försöka sno den. Tack vare Eme så har jag också en bild på hur jag såg ut i håret, ingenting avancerat dock. Sedan kramade jag om alla och det bar hem till våran egna skolas avslutning, hann bara hälsa på min gamla mentor och några andra lärare. Detta var en bra skolavslutning, med dom bästa på jorden. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0