Mina fina vänner.


Satt uppe och pratade med Agnes och Maria tills lite för sent igår. Jag är dock inte så speciellt trött, men det kommer väl.

Eftersom jag inte är brun alls, så kanske jag ska ta en ansiktsmask senare ikväll, behöver fräscha upp min hy lite inför skolavslutningen. Folk verkar tycka att jag ska gå på skolavslutningen, varesig min klänning hinner komma eller inte, i byxdressen. Så jag har tänkt ut både hår och börjat på smink, får prova det ikväll, men jag behöver hjälp av Amanda och jag vet inte hur sugen hon är på att gå upp så tidigt eftersom hon har lov. Känner mig allmänt lat idag, men det beror väl på att det blev sent igår förmodar jag. Började på en bok i förmiddags och läste ut den nu alldeles nyss, mina kära böcker tar ju slut snart, vad sjutton ska jag läsa när jag solar i sommar? Rastlös som jag är kan jag ju inte ligga still om jag inte har någonting att läsa, och envis som jag är så har jag ju valt en speciell "serie" att läsa, och kan då självklart inte tänka mig att läsa någonting annat. Surt. Nu ska jag tillbringa resten av min eftermiddag/kväll med att plocka reda på min klädhög som hamnat mitt i rummet. Jag ska även dammsuga upp resterna av min lampa jag råkade välta häromdagen, bra start på dagen. Vi hörs!



Nu firar vi stort 300:de inlägget är detta, det firar jag med att fortsätta städa rummet, trevligt (kommer några bilder sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0