Sitter i...Degerfors?


Rubriken är mest för att störa Maria, och för att jag inte kom på någon annan.
Vid 08:40 skulle jag helst sitta i bilen för att åka till konfirmationen, vid 08:20 skrek jag surt på mitt hår och bestämde mig för att duscha. Smartare beslut har jag tagit men jag hann iallafall. Osminkad och oplattat hår gick jag och Jennie in kyrkan. Sedan var det morgonbön, fika, en massa silkespappersblommor som skulle göras och sång. Sedan tog Maria med mig hem till henne och jag lämnade mina saker, nu sitter jag här och Maria gör konstiga djur samtidigt som hon totalmördar en geting. Snart ska vi ta oss mot kronhallen och sedan spenderar jag natten här. Vi spenderar den förmodligen med att skratta oss till söms till en eller två filmer, om inte fler. Nej, nu ska vi börja gå. Vi hörs!
Saknar dig hjärtat, något extremt!

Kommentarer
Postat av: Emelia

Vad roligt :)

& du får sluta att vara så fin Filippa!:O<3

2011-06-22 @ 18:48:39
URL: http://flitzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0