Skrivkramp av en dopklänning?


På konfirmationen idag så skulle vi skriva åtta ord, nej jag kommer inte ihåg alla, på en dopklänning, alltså på papper. Dum som jag är så valde jag att skriva minimalt och väldigt tätt, så nu har jag någonting att sysselsätta mig med på konfirmationen. Vet ni vad? jag satte dopbefallningen utantill, stolt som tusan! "Till mig har getts all makt på himlen och på jorden, gå därför ut och gör alla människor till lärjungar. Döp dom i faderns och sonens och den heliga andens namn och lär de att hålla alla de bud jag har gett er. Och jag är med er alla dagar till tidens slut" Nu ligger vi ett poäng ifrån ledningen, haha. Nu så ska jag försöka hitta något att göra, kanske försöka träffa någon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0