surrande getingar överallt!


Sitter här och grimaserar lite fult till att min syster fick så fint väder på sin födelsedag när det ofta regnar på min. Eller ja, ibland iallafall.


Klockan kvart i elva drog jag iväg till affären för att där hoppa in i en bil och dra iväg på dressin. Vi skulle flytta dressinerna någon/några kilometer till dom som var på scoutlägret eftersom dom skulle på utflykt senare idag (ungefär nu antar jag). Jag förstår er om ni inte förstod vad jag menade, för jag förstod inte heller vad det var vi skulle göra, men jag cyklade på glatt tillsammans med Matilda. Gick ganska snabbt och sedan fikade vi och satt i solen och pratade medans vi väntade på att dom skulle komma och hämta oss. Annars har jag legat ute hela dagen och läst i solen, hur underbart har inte vädret varit idag? Tror att jag lyckats få en liten solbränna, åtminstone på ryggen, vilket är väldigt passande eftersom jag ska ha en ganska lång/stor öppen rygg till skolavslutningen. Nu snart ska vi äta gott och fira amanda lite smått eftersom hon fyller 17 år idag. Vet ni vad förresten? Jag sitter här med två biljetter till Veronica Maggio den 20 Augusti tredje raden i en lodge, underbart? JA!


Grattis älskade syster, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Fint kort:-)

2011-06-04 @ 05:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0