Tillsammans slår vi allt och alla!


Ni förstår inte hur underbara vänner jag har, ni förstår inte hur mycktet jag älskar att det är sommarlov så att jag kan umgås med så underbara människor. Solen bestämde sig för att skina upp och efter sju avsnitt av sex and the city så bytte jag om till byxdress. Sedan ringde vi Agnes och mötte upp henne för en promenad och lite tjejsnack. Vi gick runt och pratade och tog kort, satte oss på en stor äng med blommor, okej, det var inte en äng, det var en slänt - hur sjutton stavar man det? - och tog kort på varandra och på blommorna och hade det allmänt bra. Sedan lyssnade vi på musik, pratade om det vi pratar bäst om, kärlet & killar. Sedan träffade vi dom helt underbara Emil och David som gjorde oss sällskap en bit, roliga typer det där, haha! Sedan tog vi oss hem mot Maria och nu ska vi snart kolla några filmer, vi är utrustade med popcorn, ostkrokar, vatten, dricka och choklad. Denna kväll/natt kommer bli en bra en, vi hörs!
Eftersom jag sitter vid Marias dator så har jag inte laddat in bilderna, ni får dom imorgon eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0