Valde fel kläder.


Körde på jeans och en instoppad tröja idag, jag dör av värme. När, när, när ska jag förstå att även fast det står att det ska regna, så är det fortfarande varmt, känner mig dum. Våra lektioner känns helt hopplösa nu, det är sex dagar kvar tills vi slutar skolan, och jag lämnar min älskade klass i hela två månader, det gör ont. Vi gör ingenting, vi är klara i princip i allt, vi har redovisning imorgon och nutidskryss, annars så är allt klart. "Hämta något att jobba med, som ni inte är klara i, eller kolla tillbaka i boken och jobba med sånt ni inte kan" var svaret vi fick av våran mattelärare när vi var klara med allt i matte. Jag vägrar, jag totalvägrar att ens öppna den där boken igen, aldrig igen. Nu ska jag vänta på att batteriet är färdigladdat sen tror jag att jag sätter på en film, ska fixa lite att äta också, jag är alldeles illamående av hunger idag. Det är då det serveras någon röra som ska kallas vegetarisk lasange, men vette tusan om jag skulle vilja kalla det det, röra kanske, skolröra? Fick stilla min hunger med ett par mackor. Bilder var det ja, dom är redigerade och snart kommer dom upp, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0