Vi har saknat dig så!


Idag vaknade jag på allra bästa sätt, solen sken in genom mitt fönster, just då så drev det mig till vansinne innan jag orkade dra ner rullgardinerna. Sedan när jag tagit mig upp så blev det frukost ute på altan, underbart att solen är tillbaka, gud så jag har saknat den! Sedan vid runt ett befann jag mig i bilen mot Agnes, som sedan väntade på mig utanför hennes hus. Sedan bakade vi en ganska misslyckad kladdkaka tillsammans med henne lillebror, som vi sedan tryckte i oss. Jag tog dock inte allt för mycket, har blivit väldigt mycket sött i helgen. Sedan var vi ute i solen ett tag, annars pratade vi mest, hade det bra helt enkelt. Nu så ska det snart bjudas på lammspett och någonting till, och till efterätt blir det chokladmuffins med smält choklad över och smultron. Det kommer bilder senare ifrån idag och imorgon, när jag har tid, men det är sommarlov, jag vill inte tillbringa min dag vid datorn. Imorgon blir det konfirmation och efter det om vädret är bra så tar jag nog cykeln upp (eller ner) till stranden där resten av min lediga familj och U&M förmodligen befinner sig. Så vi hoppas på sol imorgon också, eller hur? Vi hörs!
Tagen på ängen ifrån när vi dansade runt midsommarstången på midsommarafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0