11-03-17


glöm det där jag sa igår, ni får då rakt inget recept, enligt mig smakade den något helt annat än korvstroganoff.
Men men, mamma och pappa och lillasyster sa att dom gillade det och lillasyster åt för glatta livet, till skillnad från mig.


Dagen har bestått av skola, fika och en massa konstiga kort, får se om något lyckades, annars har Amanda lovat mig att ta några bilder i helgen. Det var iskallt att ta självporträtten, och klart man blev lite sur när dom flesta blev ganska misslyckade. Tålamod är det som gäller, och idag var det inte så gott om det. Nej, vet ni vad, vilket osammanhängande inlägg, jag ska sluta detta lite snabbt och sedan fortsätta med designen, trots att jag inte vet vad på den jag ska göra, det är ju inte klar direkt, men jag har ingen aning alls om vad jag ska göra.  Jag får försöka, vi hörs!


Utrustning: Canon EOS 500D och Canon EF-S 18-55mm
inställningar: s 1/60 f/5,6 ISO100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0