tillfällig design!


just nu, för tillfället, så håller jag på med en ny design. Men den som är nu är ganska tråkig. Förlåt, väldigt tråkig.


Förut var det skidskytte, och vi kom på den berömda fjärde platsen, efter Norge, Ryssland och Ukraina.
Annars har det vart skola idag. Mått ganska dåligt men klarade av hela skoldagen sen hämtade pappa mig.
Nu ska jag fortsätta med designen och förhoppningsvis komma någon vart.

Förresten, har ni hört om tsunamivågen i Japan? Hemskt. Tur att det var just Japan som är så bra skydd emot det. Eller ja, tur kanske det inte var, men dom har ju som sagt väldigt bra skydd mot det. Nu ska Amanda göra lite te åt henne och mig, jag tror jag har blivit smittad av lillasyster, och årets första riktiga försylning kryper sig på. Vi hörs!


Gran Canaria - På väg mot flygplatsen.
Canon Eos 500d - standardobjektiv. Iso 1600 (auto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0