Tonår..


Någonsin hört talas om ubongo? Det måste ju vara ett av de roligaste spelen jag någonsin spelat.
Ikväll på SKULL så hade vi spelkväll, dock så var vi inte så många, bara fem stycken, men eftersom vi var så få så sa jag att jag skulle gå hem och hämta ubongo, så det gjorde jag. Sedan spelade vi två gånger och gud så kul det är, alltid lika roligt. Nu ska jag fixa bloggen och sedan kolla på tv och sedan kanske plugga lite svenska. Jag upptäckte förut när Sylvia frågade om vi hade mycket prov "ja vi har ett imorgon, åh just det.." Vi hörs! :)
Fatta att det började snöa förut, total snöstorm ute, så nu ligger ett tunt lager snö ute igen, när tar det slut?

Kommentarer
Postat av: Faster U

Alltså Ippa...så lät det inte första gången jag "tvingade" dig att spela Ubongo...MEN man kan ju alltid ändra sig, eller hur;-)

2011-03-27 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0